top of page

PROGRAMA SANTA CECILIA 2017

Com tots els anys en arribar novembre, la Unió Musical de Picanya celebra amb motiu de Santa Cecilia una sèrie d'actes amb la música com a protagonista.

Aquest cap de setmana ja hem gaudit de les audicions dels nous músics de la Banda i hem pogut reunir-se per a dinar i passar un magnífic diumenge fent paelles. Però ací no acaba tot, encara tenim per davant més oportunitats de passar-ho bé gaudint de la música en la companyia de les diferents formacions que componen la Unió Musical de Picanya.

Vos esperem!

Como todos los años cuando llega noviembre, la Unió Musical de Picanya celebra con motivo de Santa Cecilia una serie de actos con la música como protagonista.

Este fin de semana ya hemos disfrutado de las audiciones de los nuevos músicos de la Banda y hemos podido reunirnos para comer y pasar un magnífico domingo haciendo paellas. Pero aquí no termina todo, todavía tenemos por delante más oportunidades para pasarlo bien disfrutando de la música en la compañía de las diferentes formaciones que componen la Unió Musical de Picanya.

¡Os esperamos!

bottom of page